
دوره جامع مدیریت فرایند
این دوره چیست؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
این دوره چرا طراحی شده است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
چه کسی این دوره را طراحی کرده است؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
دستاوردهای شرکت در این دوره
ارائه تمام فرمتها
مرور 2پروژه کامل
تجربیات کاربردی
مدلسازی
اساتید مجرب
2 نرم افزار BPMS
فازهای BPM
دسترسی دائم
گواهینامه
گروه VIP
نمونههای واقعی
ارتباط با اساتید
ظرفیت این دوره نامحدود است
زمان دوره جامع مدیریت فرایند
هزینه و نحوه برگزاری دوره
این دوره برای چه کسانی مفید خواهد بود؟
این آموزش در سطح جهانی برگزار خواهد شد و بر اساس آخریت تغییرات مفهومی و تکنولوژیک به صورت مستمر به روزرسانی خواهد شد.
آیا این دوره برای کسانی که تجربیاتی در زمینه مدیریت فرایند دارند نیز مناسب است؟
بله. این دوره آنها را یک گام بالاتر خواهد برد و آنها را به مدیران پروژه مدیریت فرایند و مشاور در این حوزه تبدیل خواهد کرد.
فیلم معرفی دوره
در این دوره دقیقاً چه می گذرد؟
شما را با «چرخه کامل و نقشه راه BPM همچنین با ویژگیهای شخصیتی متخصصین مدیریت فرایند آشنا خواهید شد. در ادامه تمام دانش ها و مهارتهایی که لازم است به عنوان یک متخصص در حوزه مدیریت فرایند داشته ابشید را از از صفر تا صد را خواهید آموخت.
در این دوره جامع مدیریت فرایند و با انجام تمارین دوره، شما در سطحی بالاتر از پروژه های مدیریت فرایند فعلی قرار خواهید گرفت و انتظار می رود بتوانید ۰ تا ۱۰۰ این پروژه یعنی استقرار مدیریت فرایند را در سازمان خود یا برای دهها سازمان دیگر انجام دهید. همچنین یاد میگیرید چطور پروژههای مدیریت فرایند را به طور کامل هدایت کنید.
امیدوارم هرچقدر ما از فعالیت در این حوزه لذت بردهایم، شما هم همانقدر از انجام کارهای اثرگذار در این حوزه لذت ببرید. (سید احمد دلیری)
تا به حال چنین دوره جامع و کاملی در کشور برگزار نشده است و طراحی این دوره حاصل سالها تجربه اجرای پروژه های مدیریت فرایند، طراحی و برگزاری دوره ای کوتاه مدت و بلند مدت مدیریت فرایند در کشور، بررسی و ارزیابی دوره های مشابه خارجی و همچنین مشور با متخصصان تراز اول مدیریت فرایند در دنیا می باشد.
ای تبدیل شدن به یک متخصص BPM نیاز است چندین سال در این حوزه فعالیت کنید، بسیار در این حوزه مطالعه کنید، به دنبال آموزشهای به روز در این حوزه باشید، خود را از نظر توانمندیهای شخصی و مهارتهای فردی متناسب با این حوزه توسعه دهید و …
این دوره به شما کمک میکند و در زمان بسیار کمتری به متخصص BPM تبدیل شوید تا بتوانید شرایط شغلی ایده آلی را نیز کسب و کنید و بتوانید به جمع همکاران ما نیز بپیوندید.
می آموزید چگونه بهترین متخصص مدیریت فرایند حوزه خود باشید و کسب و کار خود یا دیگران را متحول کنید؟
آموزشهایی در رده جهانی در این حوزه دریافت کنید!
و با تخصصتان شرایط دهها کسب و کار را متحول کنید!
5 نکته مهم درباره این دوره
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
مدرسین دوره جامع مدیریت فرایند

مهندس سیداحمد دلیری
• طراح دوره های بلندمدت و تخصصی مدیریت فرایند
• مدرس سازمان مديريتصنعتي، سماتک، بامداد و موسسات معتبر
• نويسنده 9 کتاب تخصصی BPM
• مدیر پروژههای تحلیل و طراحی سامانههای ملی کشور
• مشاور و مدیر پروژههای مدیریت فرایندها در بیش از ۲۰ شرکت و سازمان
• بیش از ۴۰۰۰ هزار ساعت آموزش و مشاوره

مهندس مریم شاهوردی
- دانش آموخته کارشناس ارشد IT
- مدیر بهبود کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان
- مدیر آکادمی بهبود کسب و کار بهین استار
- بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه های بهبود عملکرد سازمانی ، مدیریتی و آموزشی
- متخصص حوزه های BPM,،BPMN,OKR,KPI ،Maturity of processes
مهندس محسن احسانفر

مهندس محمدجعفر بزرگبشر
- تحلیلگر سیستم و فرایند
- کارشناس ارشد اتوماسیون فرایندهای کسب و کار
- مؤلف کتاب در زمینه استاندارد BPMN و اتوماسیون آنها در پلتفرم Bizagi
- سابقه همکاری با بیش از ۲۵شرکت بزرگ
نگاهی به سرفصلهای آموزشی
مدیریت فرایند
اهداف و نتایجکلیدی - OKR
سمینار مدیریت فرایند
معماری فرایند
استاندارهای مدیریت فرایند
شاخص عملکرد - KPI
تحلیل و بهبود فرایندها
سیستم مدیریت فرآیند
فرایندکاوی
فاز اول: آمادهسازی سازمان
- معرفی مهارتهای فردی مدلساز و تحلیلگر
- تشریح تیپ شخصیتی مدلساز و تحلیلگر
- فرایندگرایی و وظیفه گرایی
- کاربرد مدیریت فرایند
- سازمان فرایند گرا و وظیفه گرا
- تعریف دقیق و پایه ای فرایند
- مدیریت فرایندها (BPM) چیست؟
- متدولوژی مدیریت فرآیندهای كسب و كار
- نحوه متقاعد سازی سازمان ها در زمینه مدیریت فرایند
- رابطع مدیریت فرایند با ساختار سازمانی و استراتژی
- نقشه راه استقرار مدیریت فرایند – یک متدولوژی بومی
- تاریخچهOKR و چرایی نیاز سازمانها به آن
- چارچوبOKR
- نحوه تدوین اهداف درOKR
- ویژگی های اصلی «اهداف» و «نتایج کلیدی»
- تعاریف متریک و نتیجه کلیدی
- تدوین انواع نتایج کلیدی برای اهدافOKR
- بازههای زمانیOKR
- چرخه اجرای OKR
- پایش اجرای OKR و نحوه تجربه نگاری
- مثالهای مختلف ازOKRهای سازمانهای مختلف
- حل تمرین و …
- دستاورهای حاصل از استقرار مدیریت فرایندهای کسب وکار چیست؟
- اتوماسیون واقعی کسب و کار چیست و چه طور محقق می شود؟
- فرایند و مدیریت فرایند چیست؟
- BPM چه کمکی به کسب و کارها میکند؟
- متدولوژی و نقشه راه استقرار BPM – در این بخش تمام فازهای و زیرگامهای آن بیان میشود.
- جایگاه BPMS
- مراحل پیاده سازی فرایند در BPMSها
- معرفی قابلیتها و کارکردهای BPMSها
- BPMSهاي منتخب و در دسترس در ايران و شاخص هاي ارزيابي
توجه: در طی این سمینار نمونههای اجرا شده و مستندات اجرایی پروژههای اجرا برای ایجاد درک بیشتر و مشترک نیز ارائه خواهد شد.
فاز دوم: قاببندی و شناسایی فرایند
- معماری فرایند چیست و چه ضرورتی دارد؟
- سطوح و طبقات فرایندی
- روش های استخراج معماری فرایند
- چه طور معماری فرایند طراحی کنیم؟
- مدل های مرجع چیست و انواع آن کدام اند؟
- معرفی و آموزش APQC
- جایگاه APQC در طراحی معماری فرایند
- استخراج و بهینه سازی معماری فرایند با APQC
- ارائه چندین مثال واقعی از نحوه استخراج معماری فرایندها
- طراحی معماری فرایندهای یک سازمان واقعی بصورت کارگاهی
- مصاحبه برای شناسایی چگونه انجام می شود؟ چه سوالاتی را از چه کسانی بپرسیم؟
- مدلسازی فرایند با استاندارد BPMN در نرم افزار ویژوال پاردایم
- مصاحبه برای استخراج چگونه انجام می شود؟ چه سوالاتی را از چه کسانی بپرسیم؟
- BPMN2 ،کاربرد ها و مقایسه آن با سایر روشهای مدلسازی فرآیند (IDEF0, IDEF3, Activity, EPC)
- مفاهیم- BPMN2 نمادها و کاربرد هر کدام از آنها
- آشنایی با انواع Task ها
- دروازه ها و تعیین مسیر جریان فرآیند
- تشریح کامل event ها و کاربرد آنها
- خطوط جریان و swimlanes
- معرفی انواع زیر فرآیند
- سطوح مختلف مدلسازی
- معرفی شناسنامه فرایندها و توضیح بندهای مختلف آن
- فرایند
- آشنایی با نرم افزار ویژوال پارادایم
- نحوه ترسیم انواع نمودارها در نرم افزار ویژوال پارادایم
- نحوه ورژن زدن فرایندها
- ایجاد وضعیت های مختلف برای مدلسازی فرایندها حسب فازهای مدیریت فرایند
- شبیه سازی و انیمیشن در ویژوال پارادایم
- تبدیل نمودارها به یکدیگر
- نحوه ایجاد ارتباط نمودارها با یکدیگر
- نحوه تهیه انواع ماتریس ها
- گزارش گیری در ویژوال پارادایم
- سایر قابلیت های مهم نرم افزار ویژوال پارادایم
- آموزش کامل و کاربردی نرم افزار visual paradigm
- قابلیتهای ویژه نرم افزار visual paradigmکه با آن تا به حال آشنا نشده اید.
بخش سوم استاندارد DMN و CMMN
- ارتباط استانداردهای DMN و BPMN
- DMN چیست؟
- نمادهای اصلی DMN
- جداول تصمیم
- خط مشی گذاری و ساختاربندی قوانین
- DRD یا دیاگرام الزمات تصمیم گیری
- تشریح چند مثال در زمینه DMN
- انجام چند تمرین عملی در مورد DMN بصورت کارگاهی
- استاندارد CMMN چیست؟
- نمادهای اصلی CMMN
- معرفی و آموزش ابزار مدلسازی DMNو CMMN
فاز سوم: اندازهگیری وضع موجود
- تعریف شاخص کلیدی عملکرد (KPI)
- موارد استفاده از KPI
- تفاوت KPI و KRI
- انواع KPI
- ویژگی های یکKPI خوب
- کاربرد استفاده ازKPI در چارچوب BSC
- روش های ارزیابی عملکرد : سنتی و مدرن
- ایجاد گزارش از KPI ها
- اشتباهات رایج در استفاده از KPI ها
- تفاوت KPI و OKR
- حل تمرین
فاز چهارم : تحلیل
- سرفصل های آموزشی حوزه تحلیل و بهبود فرایندها
- نقش و جایگاه فاز تحلیل در پروژه های مدیریت فرایند
- ورودی های فاز تحلیل را چگونه باید تامین کرد؟
- تکنیک ها و ابزارهای تحلیل فرایندها کدام اند؟
- روش های کیفی تجزیه و تحلیل فرایندها
- تحلیل ارزش افزوده
- تحلیل دلایل ریشه ای
- مستندسازی مشکلات و ارزیابی آثار
- تجزیه و تحلیل شکاف
- روش تجربی
- ….
- روش های کمی تجزیه و تحلیل فرایندها
- تحلیل جریان
- تحلیل صف
- شبیهسازی
- شش سیکما
- ….
- خروجی های فاز تحلیل
- چرایی طراحی مجدد فرایندها
- ابعاد مختلف بهبود و طراحی مجدد فرایند (زمان، هزینه، کیفیت و انعطاف پذیری)
- آنالیز تاثیر بهبود یک بعد بر ابعاد دیگر
- قابلیت های تجزیه وتحلیل فرایندها در visual paradigm
فاز پنجم: اجرا
- فرآیندکاوی و داده کاوی – ارتباط و تفاوت (Process Mining vs Data Mining)
- تاریخچه فرآیندکاوی و جایگاه آن در مدیریت فرآیندهای کسب و کار و علم داده
- انواع ارتباطات میان مدلها و داده ها (play out/ play in/ replay) و متدولوژیهای فرآیندکاوی
- مروری بر الگوریتمها و زبان های مدلسازی مورد استفاده در فرآیندکاوی (BPMN, Fuzzy model, Petri Nets)
- معرفی نرم افزارهایDisco و ProM
- آموزش نصب نرم افزارها برای استفاده شرکت کنندگان و انجام فعالیت های کارگاهی
- تشریح منبع تهیه، انواع فرمت های قابل قبول و سایر ویژگی های event logs به عنوان ورودی فرآیندکاوی
- دستیابی به شناختی عمیق تر از داده های استخراج شده در event log
- اکتشاف خودکار فرآیند از داده های استخراج شده در event log
- تشریح انواع الگوریتم های اکتشاف فرآیند و مقایسه آن ها
- تشریح انواع مدل های فرآیندی و notationهای آن و مقایسه مدل های لازانیا و اسپاگتی
- تشریح رویکرد تحلیل انطباق و کشف انحرافات از طریق مقایسه مدل فرآیندی ایده آل و واقعیت رخ داده
- تشریح رویکرد تحلیل عملکرد از طریق شناخت گلوگاه ها و بینش عمیق تر نسبت به فرآیند به منظور درک نقاط قابل بهبود
بخش اول: فلسفه، کارکرد، نقاط قوت و ضعف نرم افزارهای BPMS
- BPMS چیست؟
- جایگاه BPMS در چرخه BPM
- آشنایی با BPMS ها (سیستم های نرم افزاری مدیریت فرآیندهای کسب و کار)
- ارزش افزوده ها، مزایا و نقاط ضعف نرم افزارهای BPMS
- وجه تمایز نرم افزار BPMS با سیستم های گردش کار از قبیل شیرپوینت
- ارائه برخی از تجربیات موفق پیاده سازی نرم افزار BPMS در ایران
- مرور تجربیات موفق پیاده سازی نرم افزار BPMS در جهان
- جایگاه نرم افزار BPMS در مقابل ERP و سایر نرم افزارهای موجود در سازمان
- شاخص هاي ارزيابي و انتخاب BPMS چیست؟
- مراحل تولید نرمافزار در BPMS
بخش دوم: اتوماسیون فرایند در Bizagi Studio:
- دانستنیهای ابتدایی
- مرور چرخۀ عمر BPM و جایگاه BPMS در این چرخه
- مرور 7مرحلۀ پیادهسازی فرایند در Bizagi
- مدلسازی فرایند در Bizagi Studio
- معرفی نوتیشنهای زبان مدلسازی BPMN در گام اول ساخت فرایند
- کاربرد انواع زیرفرایندها در Bizagi
- توصیههای مهم بیزاجی برای مدلسازی
- معرفی الگوی کنسل/ Cancel
- ترسیم فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان
- معرفی الگوی Ad-Hoc
- تنظیمات مهم فرایند و فعالیت در مرحله مدلسازی
- نحوه ورود به کارتابل تحت وب و ایجاد کیس
- طراحی دیتامدل یا Model Data
- معرفی انواع Entity
- نحوۀ تعریف Process Entity در دو محیط Wizard و Expert
- یکپارچگی در لایۀ دیتا با استفاده از Data Replication و Data Virtualization
- معرفی انواع روابط بین Entity ها در بیزاجی
- ایجاد جداول مورد نیاز فرایند و تعیین روابط بینشان
- واردکردن رکوردها یا Value های Parameter Entities
- واردکردن دسته ایِ رکوردها در Parameter Entities
- استفاده از Advanced Virtualization برای فراخوانیِ اطلاعات از دیتابیس خارجی
- طریقۀ تعریف کردن یک External System جدید
- تست اتصال با دیتابیس خارجی
- Business Key
- طراحی فرم
- سربرگ Data در طراحی فرم
- جدول Case در طراحی فرم فعالیت
- Reusable Forms
- سربرگ Controls در طراحی فرم: Bizagi Controls و Containers
- نحوه استفاده از ویجتها: مثلا امضای دستی الکترونیک
- سربرگ Layout در طراحی فرم
- اضافه کردن فیلد جدید به جدول WFUSER
- نحوۀ اضافه کردن Attribute به Entity از صفحۀ طراحی فرم
- کاهش فاصلۀ Lable و Value فیلدها
- تنظیم قابل ویرایش بودن، اجباری بودن یا نمایش دهی فیلدها در فرم
- تعریف کردن شرط نمایش ازطریق Expression
- تفاوت Null و Empty
- عیب یابی خطاهای فرم
- استفاده از کنترل Search در فرم
- ایجاد رابطۀ فرزند والدی برای استفاده از کنترل – Cascading Combo
- توضیحات سربرگ Format و Advanced در طراحی فرم
- Regular Expression
- واردکردن رکورد جدید به جدول ازطریق فرم جست وجو
- Actions and Validation
- قراردادن فیلتر روی جدول های Collection
- استفاده از Copy From
- Table Validation
- ساخت تمپلیتهای لازم برای پرینت یا بایگانی به کمک Document Template
- ایجاد Document Template به صورت خودکار یا دستی
- Business Rules
- تعیین مسیر فرایند در Gatewayها
- Vocabulary و Definitions
- Activity Action
- Data Model
- Filtering XPath
- Advanced Filters
- توابع پایه ایِ XPath
- دستور If و Switch
- حلقه هایFor ، While، Do While
- توابع Collection
- آرایه ها و عملیات Iteration
- مثال هایی از کاربردهای توابع Collection
- دسترسی به مقادیر جدولهایی که ازطریق مدل داده در دسترس نیستند
- معرفی توابع Me
- معرفی توابع CHelper
- ارسال نوتیفیکیشن های ایمیلی
- ایمیل های شخصیسازی شده
- تخصیص وظایف
- تعریف و تنظیم تقویم کاری
- طریقۀ ساخت User Group
- Allocation Rules
- Assignment Method
- Preconditions
- یکپارچه سازی
- Define Integration Interfaces
- ارسال پیامک به کمک وبسرویس
- Collaboration
- اقدامات لازم پیش از Deploy کردن فرایند به محیط عملیاتی
- شخصی سازی شمارۀ درخواست (Case Number)
- ساخت Query Form برای پیگیری درخواست های ایجادشده
- ساخت Entity Queries برای تهیه کردن گزارش از رکوردهای جدول ها
- ساختن Global Form و Summery ، و تخصیص دهی آن به فرایند
- تعیین سطح دسترسی ها
- شخصی سازی نمایش ستون های یک فرایند در پرتال کاری
- تعریف Business Keyهای جداول، به ویژه پارامتر
- تعیین Related Objects
- Deploy
- تست و انتشار فرایند
- معرفی Management Console
- ورژن زدن فرایند
- مرور نکات مهم پرتال کاری
- Reports
- Admin
بخش دوم: اتوماسیون فرایند درنرم افزار پروسس میکر
بخش اول : آشنایی و نصب نرم افزار
- نصب و راه اندازی نرم افزار
- معرفی و آشنایی با برخی قابلیت های کلیدی پراسس میکر
بخش دوم : اجرای یک فرایند
- دمو واقعی یک فرایند برای نمونه (فرایند درخواست خودرو)
بخش سوم : معرفی محیط اصلی نرم افزار
- معرفی محیط نرم افزار و توضیحات کلی سربرگ Home، Designer، Dashboard، Admin
- آموزش قسمت های مهم Admin
- آموزش نحوه ایجاد دسته های مختلف فرآیندها (Process Categories)
- توضیحات قسمت Users
- توضیحات قسمت Departments، چارت سازمانی
- نحوه ایجاد گروه های مختلف کاربران (Groups)
بخش چهارم: معرفی محیط طراحی فرایند
- سربرگ Designer
- انتخاب و ایجاد یک فرایند جدید و انتخاب دسته آن
- یادآوری و معرفی نمادهای BPMN در نرم افزار
- معرفی کلی سایر قسمت های محیط طراحی فرآیند (Import, Export, Process Object)
بخش پنجم : مدلسازی یک فرایند فرضی
- انتخاب و مدل سازی یک فرایند نمونه (فرضی)
- تعریف فرایند انتخاب شده
- رسم کامل مدل با استفاده از نمادهای BPMN در محیط طراحی فرایند نرم افزار
- نحوه پیاده سازی فرایند در محیط نرم افزار و ارائه یک دید کلی از مسیر پیش رو
بخش ششم : معرفی محیط طراحی فرم
- آشنایی با محیط طراحی فرم و بخش های مختلف آن
- نحوه تقسیم بندی سطرهای فرم
- معرفی کلی تب های درون محیط فرایند شامل Web Controls, Properties, ….
- معرفی منوی بالای صفحه شامل Import, Export, Save, ….
- معرفی و کاربرد تک تک Web Controls
بخش هفتم: ایجاد و طراحی فرم فرایند فرضی
- ایجاد سربرگ اولین فرم
- معرفی و توضیح قسمت های مختلف سربرگ Properties مربوط به هر Web Controls
- نحوه درج لوگو(آرم سازمانی) در فرم
- نحوه درج تاریخ شمسی در فرم
- تکمیل و طراحی سایر فیلدهای اولین فرم
- بکارگیری سایر Web Controls و در نهایت ثبت فرم
- استفاده از قابلیت های Import, Export
- طراحی قابلیت Sub Form برای بکارگیری فرم های طراحی شده قبلی
- طراحی و تکمیل سایر فرم های فرایند انتخاب شده و غیر فعال کردن فیلدهای فرم های قبل
- الزامی کردن برخی فیلدهای مهم در فرم های فرایند
بخش هشتم: تست و اجرای فرایند فرضی ایجاد شده
- استفاده از تریگرها برای درج اتوماتیک برخی فیلدها (مانند نام و نام خانوادگی و ….. ) در فرم ها
- تعیین و تعریف قوانین تجاری در نرم افزار
- تست و اجرای فرایند فرضی ساخته شده
بخش سوم: بخش دوم: اتوماسیون فرایند در نرم افزار BPMS کاموندا
- آموزش دانلود و نصب در نرم افزار Camunda
- تعریف کاربران، گروه های کاربری
- آشنایی با سیستم گردش کار کاموندا
- آموزش طراحی فرایندها در مدلساز کاموندا
- استانداردهای BPMN در Camunda
- مفهوم DMN در Camunda
- مفهوم Case Management در Camunda
- آموزش طراحی فرم ها
- ساخت فرم فارسی و انگلیسی
- یکپارچگی فرمها در طراحی مدل و معرفی متغیرهای فرآیند
- Cockpit
- مشاهده وضعیت فرآیندهای آرشیو شده و در حال اجرا (متغیرها و نمونهها)
- مشاهده صفحه پیاده سازی
- مفاهیم گزارشات موجود در cockpit
- انتقال و ورژنگذاری فرآیندها
- Task list
- آغاز یک نمونه فرآیند
- ساخت فیلتر شخصیسازی شده
- ذخیره و تکمیل یک فعالیت
- مدیریت فعالیتهای کاربر
- مشاهده جزییات فعالیت
- Optimize
- ساخت گزارش
- فیلتر گزارشات
- ساخت داشبورد
- مفهوم پوشه و کاربرد آن
- مفاهیم آنالیز آماری و احتمالی
- ساخت هشدار (Alert)
- Admin
- تعریف یوزر، گروه و نتنت
- مدیریت انواع دسترسی ها
- معماری نرم افزار
- محصولات و ورژنها
- زبان برنامه نویسی
- دیتابیس
- API
- Deploy & Build
- چه سفارشی سازی هایی بر روی نرم افزار Camunda میتوان اعمال کرد؟
فاز ششم: پایش و بهبود مستمر
پس از اجرای فرایندها نوبت به پایش و مانتورینگ آنها میرسد تا بر این اساس مشکلات و گلوگاههای فرایند را شناسایی و بهبود داد. این موضوع امری مستمر است.
آیا میدانید کار اصلی یک متخصص BPM چیست؟
کار متخصص BPM در نهایت ایجاد تغییر در کسب و کار است. شما با تخصص خود از طریق تحلیل و بهبود فرایندها میتوانید در کسب و کارها تغییرات مثبت زیادی ایجاد میکنید.
هرچه بتوانید به کسب وکارهای بیشتری کمک کنید تا تغییرات مثبت ایجاد کنند، میزان موفقیت شما هم بیشتر است.
اگر واقعا به خوب کردن حال کسب و کارها علاقه دارید، باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا به یک «متخصص BPM » تبدیل شوید.
مدیریت فرایند DNA تمام تکنیکهای بهبود (مدیریت و کیفیت) در یک کسب و کار است و از این حیث ریشه تمام راهکارهای بهبود و موفقیت یک کسب و کار در BPM مستتر است
نحوه ثبت نام در دوره جامع
برای ثبت نام در دوره جامع، پس از پرداخت هزینه و ارسال فرم ثبت نام برای ما، کارشناسان با شما تماس گرفته و لایسنس مربوط به نرم افزار اسپات پلیر را در اختیار شما قرار داده و میتوانید بصورت نامحدود از دوره استفاده کنید.
نام صاحب حساب:
سید احمد دلیری
شماره کارت:
6104-3374-0635-6129
شماره شبا
240120010000003477410996
شماره حساب
3477410996